Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Yukarı
Müşteri Hizmetleri Soru Sor
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
 
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Sık Sorulan Sorular
SIK SORULAN SORULAR

Siparişim Nerede?

Siparişinizin durumunu Hesabım  bölümündeki Siparişlerim sayfasından istediğiniz zaman sorgulayabilirsiniz. www.goodyearotoaksesuar.web.tr sitesine kaydolmadıysanız, https://www.goodyearotoaksesuar.web.tr/siparis-takip linkinde doğrudan Siparişlerim bölümüne erişebilirsiniz. Bu durumda, e-posta adresinizi ve sipariş numaranızı girmeniz gerekecektir.
Ayrıca, siparişiniz depodan çıkış yaptığı anda size bir e-posta ve sms göndereceğiz. 

İnternet üzerinden satın aldığım bir ürünü nasıl değiştirebilirim veya iade edebilirim?

Sipariş tarihinden itibaren 14 iş günü içinde satın aldığınız ürünü bir başka bedenle değiştirebilir veya geri ödeme talebinde bulunabilirsiniz .E-faturayı ve iade talebinizle birlikte aşağıdaki ücretsiz iade seçeneklerinden birini seçebilirsiniz:

Kargo ile ücretsiz iadeler için aşağıdaki adrese yazabilirsiniz:
Akçaburgaz Mah. Muhsin Yazıcıoğlu Cad.
No:29/1 Esenyurt / İSTANBUL

444 25 52 numaralı telefonu arayarak  Aras Kargo ile kurye talebi  oluşturduktan sonra ürünün evden alınacağı günü ve saati kargo şirketine bildirmeniz gerekmektedir. Kurye, iade etmek istediğiniz ürünleri içeren paketinizi ücretsiz bir şekilde alarak bizlere ulaştıracaktır.
Kargo takip numaranızı kuryeden istemeyi Unutmayınız!

Siparişimi iptal edebilir miyim veya değiştirebilir miyim?

Siparişinizi web sitesi üzerinden onayladığınız anda siparişiniz hazırlanmaya başlayacaktır. İptal işlemini müşteri hizmetlerini arayarak gerçekleştirebilirsiniz.*Unutmayın kargoya verilen siparişler için iptal seçeneğiniz olmayacaktır.

Promosyon veya indirim kodum var. Bunu internet üzerinden alışverişte nasıl kullanabilirim?

Sipariş özeti* sayfasına geldiğinizde, 'İndirim Kodu Ekle' düğmesine tıklayın.
Ardından, promosyondan veya indirimden faydalanmak için indirim kodunuzu girin.
*Bir alışverişte yalnızca bir promosyon kodu kullanılabilir.

Teslimat türleri nelerdir?

Satın almış olduğunuz ürünleri tek seçenek ile teslim alabilirsiniz;
Adrese Teslim: Bu seçenek ile siparişiniz Aras Kargo güvencesi ile istemiş olduğunuz adrese belirtilen teslim süreleri içerisinde ulaştırılacaktır.
Beğenmediğiniz ya da almaktan vazgeçtiğiniz ürünler için iade yapabilirsiniz, ancak iade işlemleriniz yalnızca online mağazamız tarafından yönetilmektedir.

Satın aldığım ürünlerin ödemesini nasıl yapabilirim?

Satın almış olduğunuz ürünlerin ödemesini;
Kapıda Nakit Ödeme
Kapıda Kredi Kartı İle Tek Çekim
Kredi Kartı / Banka Kartı
Havale / Eft
Seçeneklerinden tercih edeceğiniz herhangi biri ile yapabilirsiniz.

Siparişimdeki tüm ürünleri almadım. Ne yapmalıyım?

Alışverişinizin farklı tarihlerde teslim edilecek birden fazla teslimat içerebileceğini unutmayın. Sizlere ürünlerinizi en hızlı şekilde ulaştırmak için ürünleriniz farklı depolarımızdan direk sizlere gönderilmiş olabilir.
Bu durumda bilgi almak isterseniz; Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz. Size en kısa sürede yanıt vereceğiz.
E-posta gelen kutunuza siparişinizdeki ürünlerden birinin stokta olmadığı ile ilgili size bir e-posta gönderilip gönderilmediğini kontrol edin. Bu durumda, bu ürünün tutarını satın alırken kullandığınız ödeme yöntemi ile aynı ödeme yöntemi üzerinden geri ödeyeceğiz.

Alınan ürünler yanlış veya kusurlu. Ne yapmalıyım?

Kusurlu veya satın aldığınızdan farklı bir ürün aldıysanız, depomuz tarafından ürün iadesi teslim alındıktan ve ürünlerin durumu incelendikten sonra bu ürünlerin tutarı size iade edilecektir.
İadenizi gerçekleştirmek için iade bildirimini ve Değişim/İade Formunu doldurmanız, bu formu ve faturanızı iade paketine koymanız gerekmektedir.

Alışveriş sepetine eklenen ürünler otomatik olarak rezerve mi ediliyor?

Hayır, bir ürünün alışveriş sepetine eklenmesi rezerve edildiği veya mağazada bulunduğu anlamına gelmez. Bazı çok talep gören ürünler alışveriş sepetinize eklediğiniz anda mağazada bulunsa bile alışverişinizi onaylanana kadar tükenebilir.
Satın alma işlemini hızlandırmak ve sonraki siparişlerde zaman kazanmak için Goodyearotoaksesuar.web.tr adresine kaydolun.

Faturam alışverişimle birlikte mi gönderilecek?
 
Evet. E-faturanıza alışveriş sonrası tarafınıza kargonuz ile birlikte gönderilecektir.
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.